27.7.2024

VAALEAA JA VIHREÄÄ & ROSKAPOSTIA


Olen jo pidempään seurannut kuinka kommentit 
saattavat välillä päätyä suoraan roskapostiin ja 
kun sitä ei ole niin aktiivisesti tarkastellut tilannetta, 
joukosta on saattanut löytyä jo useampi päivä 
sitten jätettyjä kommentteja mitä olen sitten 
suorastaan hävennyt kun ei ole useammin 
käynyt tarkastamassa mahdollista
roskapostisisältöä - ja kun tätä on kestänyt jo 
pidempään ainakin minulla niin nykyisin käyn   
säännöllisesti katsomassa mahdolliset roskapostit 
ja julkaisemassa kaikki asialliset kommentit - varsinaista 
roskasisältöä minulla ei ole ollut vielä kertaakaan.

Kaikesta huolimatta leppoisaa lauantaipäivää 
jokaiselle !! - Suvi - 

12 kommenttia:

  1. Ja Spam kommt in den Kommentaren auch vor es ist normal das der Kommentar erst nach einer Überprüfung erscheint.
    Gruß
    Noke

    VastaaPoista
  2. Tämä on kaunis valokuva.
    Minun on ensin annettava lupa ennen kuin viesti näkyy blogissani.
    Näin suodatan pois asiat, joita en halua, esimerkiksi linkeillä viestissä, enkä anna hyväksyntää.
    Näin vältät paljon kurjuutta.
    Terveisin Irma

    VastaaPoista
  3. Roskapostikansio kannattaa tosiaan tarkastaa säännöllisesti ja myös poistaa roskapostiviestit lopullisesti. Siten huomaa paremmin sinne päätyneet asialliset kommentit.
    Tosiaan usein varsinkin lyhyet kommentit menevät aiheetta roskapostiin. Joskus olen löytänyt sieltä omankin kommenttini. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se kannattaa vain tarkastaa roskapostit sen olen tullut oppineeksi - ja omituisinta on se että roskapostiin menee ainoastaan muutaman tietyn bloggaajan kommentit vaikka ovat aina kommentoineet asiallisesti !

      Poista
  4. Minun blogissa yleensä uudet kommentit menevät joko jo julkaistujen viestien kansioon tai sitten roskaposteihin. Tämä ongelma on bloggerissa ollut jo aika pitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen lukenutkin jo aika monessa blogissa tästä samasta aiheesta !!

      Poista
  5. Vuosi sitten tätä ongelmaa riitti riesaksi asti. Tänä keväänä sama toistui, mutta pienemmässä mittakaavassa. Silloin tällöin muutama asiallinen kommentti menee edelleen roskapostiin. Siksi roskapostin tarkastamisesta on tullut säännöllinen toimenpide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmillinen riesa ja ongelma joka varmaankin kummittelee aina silloin tällöin blogimaailmassa.

      Poista
  6. Suvi, roskapostin tsekkaaminen on aikaa vievää. Minulle tulee niin paljon jo parissa päivässä, että tuntuu kuin tukehtuisin. Siellä on myös osa kustantamojen vastauksista yms. Nyt nappasin sinut kiinni suoraan vastauksestasi. ihania kuvia ja rentoa viikonloppua♥♥

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa mieltä ja lämmittää sydäntä ♡